.:BroozDownload:.

در این کتاب مجموعه داستانهای مثنوی معنوی به نثر روان آورده شده است. پادشاه و کنیزک ؛ طوطی و بقال ؛ طوطی و بازرگان؛شیر بی‌سر و دم ؛ کشتی‌رانی مگس که اکنون میتوانید از سایت  بروز دانلود دریافت نمایید.

 

 



ادامه مطلب

AIFF MP3 Converter نام نرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید فرمت AIFF را به MP3 وبلعکس تبدیل نمایید . AIFF که با اکستنشن های پایانی aif ، aiff ، aifc و afc ختم می شود به شما کمک می کند تا به سادگی چند کلیک ، این کدک صوتی را به رمزگذاری MP3 که فرمتی است محبوب ، تبدیل نمایید . هنگام پروسه ی تبدیل می توانید پارامتر های بسیاری نظیر بزرگی فایل خروجی ، بیت ریت ، تعداد کانال ها ، کیفیت و … را به تناسب نیاز خود تغییر دهید . علاوه بر قابلیت های ذکر شده امکان بریدن فایلهای بزرگ و ساخت چندین فایل جداگانه و نیز چسباندن چندین فایل به یکدیگر و ساخت یک فایل با استفاده از HooTech AIFF MP3 Converter در اختیارتان قرار خواهد گرفت . افزون بر فرمت های ذکر شده با استفاده از این نرم افزار توانایی تبدیل سایر فرمت های محبوب صوتی نظیر AAC, AIFF, ALAC, AMR, CAF, FLAC, M4A, M4B, MP3, MP4, OGG, WAV, WMA در اختیار شما قرار خواهد گرفت .

 



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 خرداد 1390برچسب:, توسط رامین کمالی

قدرتمندترین برنامه پخش صوت Winamp Pro v5.6

http://dl.lxl.ir/mojtaba./software90/1/Winamp%20Pro%20v5.6-www.lxl.ir.jpg

شاید کمتر کسى باشد که در چند سال اخیر با برنامه هاى کامپیوترى پخش فیلم و آهنگ سر و کار داشته است اما نام پخش کننده معروف Winamp را نشنیده باشد. Winamp یک پخش کننده‌ سریع و انعطاف پذیر صدا و تصویر مى باشد که کار خود را با بالاترین کیفیت انجام مى دهد. این نرم افزار قدرتمند قابلیت پخش فایلهای صوتی شما با پسوندهایOGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc, mp3 و فایلهای تصویری با فرمتهای AVI, ASF, MPEG, NSV را به خوبی اجرا میکند.
شما میتوانید به جذابیت این نرم افزار اضافه کنید. با اضافه کردن پوسته های بسیار زیبا به این برنامه میتوانید از آن لذت ببرید. قابلتهای اضافه شده به این ورژن از نرم افزار می توان به به موارد زبر اشاره کرد: رقص نور های جذاب، کتابخانه فایلهای صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.

دانلود و توضیحات در ادامه مطلب

 

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Winamp Pro v5.6:
- پشتیبانى از تعداد زیادى فرمت هاى صوتى و تصویرى
- پشتیبانى از پوسته هاى (Skin) مدرن و کلاسیک، امکان تغییر پوسته و دانلود آنها از میان بیش از ۱۰ هزار پوسته
- امکان تغییر رنگ پوسته ها (Color Themes) (که شامل بیش از ۵۰ رنگ مى باشد)
- قابلیت نمایش Visualization یا Advanced Visualization Studio v.2.81b (بیش از ۳۰۰ Visualization)
- سازگاری کامل با Winamp 2 Plug-ins
- پشتیبانى از Effect Plugin-ins صوتى
- رقص نور های جذاب و بسیار زیبا
- بهره بردن از یک Media Library پیشرفته
- پشتیبانى از رادیو و تلویزیون اینترنتى
- امکان تبدیل فرمت موسیقى (CD ripping)
- امکان کپى موسیقى به (CD CD burning) رایت سی دی از سرعت ۲x تا ۴۸x
- واسط کاربری گرافیکی کاملا تغییر یافته که این تغییرات حتی بخش Album art را هم در بر می گیرد
- پشتیبانی چندگانه و همزمان از وسایل جانبی نظیر Ipod ها
- دسترسی و اشتراک موسیقی و ویدئو از طریق Winamp Remote
- پخش و ایجاد لیست پخش از بهترین موسیقی های روز دنیا از طریق Media Monitor
- دریافت اطلاعات هنرمندان موسیقی، کنسرتها، ویدئوهای جدید و … از طریق Smart Search
- تجربه لذت بردن از صدای فراگیر MP۳
- دسترسی به هزاران ایستگاه رادیویی و کانالهای ویدئویی
- کنترل پخش Winamp از طریق نصب افزونه Winamp toolbar در Browser
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب ۷
- و …



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ یک شنبه 11 ارديبهشت 1390برچسب:Winamp, Winamp Pro v5,6, Winamp Pro v6, قدرتمندترين برنامه پخش صوت, نرم افزار Winamp, نرم افزار Winamp Pro v5,6 , توسط رامین کمالی

Direct MIDI to MP3 Converter

Direct MIDI to MP3 Converter نام نرم افزاری است که با دراختیار داشتن آن قادر خواهید بود به سادگی فایل های Midi و Karaoke را به فرمت های محبوب صوتی نظیر MP3, WAV, WMA و OGG تبدیل کنید . همانگونه که می دانید دامنه دستگاه های پشتیبانی کننده از فرمت MIDI بسیار اندک بوده و از این رو انتخاب های شما محدود می گردد . علاوه بر این ، فرمت MIDI از استاندارد هایی که برای ساخت دیسک های صوتی دارند برخوردار نبوده و امکان رایت آنها بر روی CD یا DVD های صوتی استاندارد نخواهد بود . نرم افزاری که در این پست دانلود کده برای شما فراهم آورده ایم با بهره گیری از موتور تبدیل پیشرفته خود به شما کمک می کند تا کیفیت خروجی ، تا حد قابل توجهی بیشتر از نسخه اوریجینال باشد که این یک مزیت بزرگ به شمار می آید . ویژگی Batch Mode نیز در کپی کردن چندین فایل مختلف به صورت گروهی و البته همزمان در ذخیره زمان ارزشمند به شما کمک خواهد کرد .

 



ادامه مطلب

 Natural-Selection

صدای طبیعت ، زیباترین صدایی است که می تواند یک انسان را به وجد آورد . بارش باران ، وزش باد و لرزش درختان هر یک آدمی را به گونه ای خاص سرمست می سازد . حال با پیشرفه تر شدن زندگی ها آنقدر بین زیبایی های طبیعی و انسان های ماشینی فاصله افتاده است که چنین موهبت هایی به دست فراموشی سپرده شده اند .

مجموعه ای که امروز برای کاربران هنردوست دانلود کده فراهم نموده ایم یک کالکشن بی نظیر از موزیک هایی است بی کلام که در ساخت آنها از صداهای طبیعت استفاده شده است و با گوش دادن به آنها نه تنها آرامشی لذت بخش را تجربه خواهید کرد بلکه بی هیچ هزینه ای و تنها با بستن چشمان خود سفرهایی در بعد زمان و بعد مکان می کنید . کالکشن پیش رو در واقع در ۴ سی دی و به صورت جداگانه منتشر شده است که با گردآوری آنها در کنار یکدیگر امکان دانلود آن را به صورت رایگان فراهم نموده ایم که کل مجموعه شامل ۵۹ تراک گردیده است . آهنگ های هر دیسک با مضمونی خاص می باشد که به تفکیک های گل ( دیسک اول ) ، ماه ( دیسک دوم )‌ ، برف ( دیسک سوم ) و باد ( دیسم چهارم ) قرار گرفته اند . کیفیت فایلها در بالاترین رنج که همان ۳۲۰ kbps است می باشد که در فرمت MP3 و کانال استریو قرار گرفته اند که با گوش دادن به آنها به وسیله ی هدفون ، حس سه بعدی را تجربه خواهید نمود .

 

 



ادامه مطلب
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی :